.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 4 شنبه


**با پايان يافتن جنگ غزه و رسوائي بزرگي كه براي سران ارتجاع عرب بر جاي گذاشت رسانه هاي وابسته متوسل به دروغگوئي شده اند. روزنامه الوطن چاپ كويت مدعي سركوب تظاهرات مردم اهواز در حمايت از مردم مظلوم غزه شد! به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي الوطن در شماره روز يكشنبه خود نوشت : نيروهاي ضدشورش ايران تظاهراتي را كه در منطقه علوي واقع در مركز شهر اهواز انجام شد سركوب كردند. اين روزنامه كويتي در ادامه ادعاهاي عجيبش افزود : در اين تظاهرات صدها ساكن اين منطقه به حمايت از فلسطيني هاي غزه دست به تظاهرات زدند و در جريان آن با سر دادن شعارهايي از فلسطيني ها خواستند مقاومت كنند. هر چند « الوطن » داراي سابقه دروغگوئي و تبليغات عليه جمهوري اسلامي است لكن به نظر مي رسد اكنون دست اندركاران اين روزنامه حتي چگونگي دروغ گفتن را نيز فراموش كرده اند زيرا در ايران آنقدر از مردم غزه حمايت شده كه رسانه هاي اسرائيلي با عصبانيت جنگ غزه را جنگ ايران و اسرائيل ناميدند. با اينحال چگونه خوانندگان الوطن مي توانند دروغ اين روزنامه عليه ايران را بپذيرند !

**براساس آمار و ارقام رسمي منتشر شده توسط سازمان بهشت زهرا طي 21 ماه گذشته 48 شهروند تهراني بر اثر سو تغذيه جان خود را از دست داده اند! به گزارش مهر اين آمار و ارقام از آمار فوت شدگان سازمان بهشت زهرا كه در سازمان پزشكي قانوني استخراج شده به دست آمده است . دكتر علي اكبر سياري متخصص كودكان و فوق تخصص گوارش كودكان در همايش چاقي كودكان گفته است : 15 ميليون نفر در كشورمان كمبود دريافت غذا دارند كه ناشي از فقر است . در همين حال وزير رفاه و تامين اجتماعي درباره اينكه يكي از نمايندگان مجلس گفته است 14 ميليون نفر زير خط فقر هستند روز دوشنبه گفته بود : درباره تعريف فقر مفاهيم متفاوتي وجود دارد ولي براساس تعريف علمي آن آمارها در سال 84 نشان مي دهد جمعيت زير خط فقر يك دلاري در كشور ما 1 6 درصد معادل 750 هزار نفر بوده است كه اين تعداد در سال 86 به يك دهم درصد يعني 49 هزار و 462 نفر رسيده است .

**روزنامه خورشيد كه با بودجه و امكانات كارگران و بيمه شدگان سازمان تامين اجتماعي منتشر مي شود در ضميمه بازار خورشيد به معرفي تورهاي گردشگري پرداخته و در معرفي تور كشور هندوستان تصوير معبد بهائيان جهان در هند (شرق الاذكار) را به چاپ رسانده است . پيش از اين نيز اخباري درخصوص ترويج اين فرقه انگليس ساخته در بين توريست هاي عازم هند در مطبوعات به چاپ رسيده بود و مسئولين امر نيز هشدارهاي لازم را به گردشگران داده بودند. اما اين اقدام با سكوت معنادار وزارت ارشاد رو به رو شده است !


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.